1. Općenito
Opći uvjeti poslovanja sastavljeni su u skladu s propisima s područja zaštite potrošača, na temelju preporuka Gospodarske zbornice Slovenije i međunarodnih kodeksa za online i elektroničko poslovanje. Internetskom trgovinom Kolorina.si (u daljnjem tekstu: Internet trgovina) upravlja Kolor dom doo, pružatelj usluga elektroničkog poslovanja (u daljnjem tekstu: Trgovac).
Registracijom u internetsku trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime, koje je isto kao njegova e-mail adresa, te korisničku lozinku koju određuje sam korisnik. Korisničko ime i lozinka nedvosmisleno određuju i povezuju korisnika s unesenim podacima. Registracijom posjetitelj potvrđuje i jamči da je punoljetan, potpuno poslovno sposoban. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo kupnje. Kupnjom proizvoda korisnik postaje kupac.
Ovim Općim uvjetima definira se način poslovanja internet trgovine, prava i dužnosti posjetitelja, korisnika i kupca, te poslovni odnos između Trgovca i korisnika kao kupca proizvoda iz internet trgovine.
2. Dostupnost informacija
Trgovac se obvezuje da će korisniku uvijek biti dostupno:
• podaci o identitetu Trgovca (uglavnom naziv i sjedište tvrtke te matični broj u kojem je tvrtka registrirana);
• kontakt podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s Trgovcem (e-mail adresa, telefon i sl.);
• podatke o bitnim karakteristikama proizvoda odn usluge koje nudi internetska trgovina, uključujući usluge i jamstva nakon prodaje;
• informacije o dostupnosti proizvoda odn usluge iz ponude internet trgovine;
• način i uvjete isporuke proizvoda odn izvršenje usluga, a posebno mjesto i rok isporuke;
• podatke o načinu plaćanja;
• podaci o vremenskoj valjanosti ponude iz internet trgovine;
• informacije o razdoblju u kojem je još moguće odustati od ugovora i uvjetima odustajanja;
• podatke o mogućnosti povrata proizvoda te košta li i koliko takav povrat korisnika;
• podatke o postupku prigovora korisnika i podatke o kontakt osobi Trgovca za kontakte s korisnicima.
3. Ponuda proizvoda, vrijeme isporuke i prihvaćanje
Zbog prirode internetskog poslovanja asortiman proizvoda u internetskoj trgovini mijenja se i ažurira često i brzo.
Rok isporuke za proizvode koji su na zalihi je 2 radna dana za adrese dostave u Sloveniji, osim ako dostavna služba na pojedinu adresu dostave ne dostavlja kasnije (vidi točku 10.). Za ostale proizvode rok isporuke naveden uz proizvod u web trgovini vrijedi za adrese za dostavu u Sloveniji. Svaki proizvod iz online trgovine dostupan je u razumnom roku.
Prilikom predaje narudžbenice korisnik može odrediti jedan od sljedećih načina preuzimanja proizvoda:
• osobno u sjedištu tvrtke, u tom slučaju se ne plaćaju troškovi poštarine;
• pouzećem, u kojem slučaju se plaća i poštarina te troškovi obrade narudžbe;
• uplata na TRR;
• plaćanje platnim karticama putem Stripe sustava.
4. Načini plaćanja
Trgovac korisniku omogućuje sljedeće načine plaćanja za kupnju proizvoda iz internet trgovine:
• gotovinom prilikom preuzimanja, u ovom slučaju vrijedi online cijena + trošak obrade narudžbe (vidi točku 5.);
• akontacijskim prijenosom kupoprodajne cijene na transakcijski račun trgovca nakon izvršene ponude ili predračun, u kojem slučaju vrijedi online cijena (vidi točku 5.);
• platnom ili kreditnom karticom direktno kuriru prilikom dostave (BA, Maestro, Diners Club, Eurocard/Mastercard, Visa, Karanta), u tom slučaju se troškovi transakcije u obliku provizije dodaju online cijeni ;
5. Cijene
Online cijena odnosi se na sve registrirane korisnike Internet trgovine Trgovca. Moguće su nadoplate na online cijenu, ovisno o odabranom načinu plaćanja (vidi točku 4.).
Sve cijene u internetskoj trgovini izražene su u eurima i uključuju PDV, osim ako izričito nije drugačije navedeno. Sve cijene u web trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju troškove dostave (vidi točke 3. i 10.) Sve cijene vrijede samo za elektroničku narudžbu proizvoda putem web trgovine.
Sve cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed zadanu valjanost, stoga vrijede samo do svake promjene. Unatoč svim naporima Trgovca da pruži što aktualnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da podaci o cijeni budu netočni. U slučaju iz prethodne rečenice i u slučaju kada se cijena proizvoda promijeni tijekom obrade narudžbe, odnosno od trenutka predaje narudžbe do potvrde narudžbe, Trgovac će:
• priopćio korisniku (kupcu) te ga obavijestio o novim cijenama, u tom slučaju korisnik (kupac) ima mogućnost promijeniti svoju narudžbu ili ju djelomično ili potpuno otkazati ili potvrditi narudžbu po novim cijenama, a sve bez dodatni troškovi; odnosno
• omogućiti korisniku (kupcu) odustajanje od kupnje te mu ujedno ponuditi rješenje koje će biti na obostranu korist i zadovoljstvo.
6. Postupak kupnje
6.1. Tehnički koraci koji vode do sklapanja kupoprodajnog ugovora
Korisniku (kupcu) su tijekom procesa kupnje dostupni sljedeći tehnički koraci:
• prijava na internetsku trgovinu putem e-mail adrese ili korisničke lozinke, ukoliko je korisnik (kupac) prethodno kreirao korisnički račun (vidi i točku 1.);
• traženje pojedinog proizvoda u asortimanu u internet trgovini;
• odabir proizvoda za kupnju;
• dodavanje odabranog proizvoda za kupnju u košaricu;
• određivanje količine proizvoda koji se kupuje u košarici;
• pregled cijene odabranog proizvoda u odabranoj količini, uključujući i obračunati porez, ako je obračunat;
• odabir načina isporuke proizvoda (vidi i točke 3. i 10.);
• odabir načina plaćanja (vidi i točku 4.);
• pregled narudžbe s odabranim načinom dostave proizvoda i obračunatim troškovima dostave, ukoliko su isti obračunati i
• potvrdu i predaju narudžbe, čime je kupnja završena (vidi i točke 6.3 i 6.4).
6.2. Tehnološka sredstva koja omogućuju prepoznavanje i ispravljanje pogrešaka prije narudžbe
Prije predaje narudžbe, korisniku (kupcu) je putem grafičkog korisničkog sučelja omogućeno da, s trenutnim učinkom, jednostavno i bez problema:
• vidi i pregledava koje je proizvode odabrao i dodao u košaricu;
• vidjeti i pregledati cijenu pojedinog proizvoda i ukupnu cijenu cjelokupne odabrane količine pojedinog proizvoda;
• mijenja odabranu količinu pojedinog proizvoda i izračunava novu cijenu tako promijenjene količine;
• uklanja odabrane proizvode koje ne želi kupiti iz košarice i
• obračunava pripadajući porez na temelju porezne stope koja se primjenjuje na odabrani proizvod i njegove cijene (porezne osnovice).
Prije potvrde narudžbe, korisniku (kupcu) je putem grafičkog korisničkog sučelja omogućeno da, s trenutnim učinkom, jednostavno i bez problema:
• mijenja odabrani način isporuke proizvoda;
• mijenja odabrani način plaćanja i
• pregledava i odobrava pojedinačne izmjene.
6.3. Narudžba prihvaćena
Nakon predaje narudžbe, korisnik (kupac) putem e-maila od Trgovca dobiva obavijest da je narudžba prihvaćena. U roku od 1 sata od primitka ove obavijesti korisnik (kupac) ima mogućnost odustati od narudžbe bez posljedica. Osim mogućnosti odustajanja, korisnik (kupac) ne može mijenjati sadržaj narudžbe nakon izvršene narudžbe. Detaljne informacije o statusu i sadržaju svake narudžbe korisnik (kupac) uvijek može dobiti u svom profilu na web stranici Trgovca.
6.4. Narudžba potvrđena
Ukoliko korisnik (kupac) ne otkaže narudžbu, narudžba ide u daljnju obradu. Po primitku, trgovac pregledava narudžbu, provjerava raspoloživost naručenih proizvoda te narudžbu potvrđuje ili je s razlogom odbija. Trgovac može korisnika (kupca) kontaktirati i telefonom na navedeni kontakt telefon radi provjere podataka ili osiguranja točnosti isporuke. Nakon potvrde narudžbe, Trgovac e-mailom obavještava korisnika (kupca) o očekivanom roku isporuke. Kupoprodajni ugovor o kupnji naručenih proizvoda između korisnika (kupca) i Trgovca u ovoj je fazi neopozivo sklopljen (vidi točku 7.).
6.5. Roba poslana
Trgovac u dogovorenom roku priprema i otprema naručene proizvode te o tome obavještava korisnika (kupca) e-mailom. U e-poruci iz prethodne rečenice Trgovac također obavještava korisnika (kupca) o politici povrata proizvoda te ga obavještava o kontakt osobama u slučaju reklamacije ili kašnjenja isporuke.
7. Kupoprodajni ugovor
Trgovac korisniku koji kupi proizvod u internetskoj trgovini izdaje pisani račun s navedenim troškovima i obrazloženjem prava na odustanak od kupnje uz povrat kupljenog proizvoda, ako je to potrebno i moguće. Kupoprodajni ugovor u obliku narudžbenice elektronički je pohranjen na poslužitelju Trgovca i dostupan je korisniku (kupcu) u svakom trenutku u njegovom korisničkom profilu. Kupoprodajni ugovor sklapa se na slovenskom jeziku.
Kupoprodajni ugovor između Trgovca i korisnika (kupca) sklopljen je u trenutku kada Trgovac potvrdi narudžbu (vidi točku 6.2.). Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti kupnje su fiksni i vrijede kako za Trgovca tako i za korisnika (kupca).
8. Pravo na odustanak od kupnje, povrat proizvoda
Korisnik (kupac) ima pravo na kontakt e-mail adresu info@kolorina.si u roku od 14 dana od dana preuzimanja naručenih proizvoda obavijestiti Trgovca da odustaje od kupoprodajnog ugovora, pri čemu ne treba navesti razlog za takvu odluku. Povrat kupljenih proizvoda Trgovcu u roku za raskid kupoprodajnog ugovora smatra se obavijesti o raskidu. Jedini trošak koji korisnik (kupac) ima zbog odustajanja od kupoprodajnog ugovora je trošak povrata proizvoda Trgovcu.
Kupljene proizvode potrebno je vratiti Trgovcu najkasnije u roku od 30 dana od dana slanja obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora. Kupljene proizvode potrebno je vratiti Trgovcu neoštećene, u originalnoj ambalaži i u istoj količini, osim ako su proizvodi uništeni, oštećeni, izgubljeni ili im je došlo do smanjenja količine bez krivnje korisnika (kupca). Ukoliko je poštanski paket s kojim je korisnik (kupac) primio naručene proizvode fizički oštećen, nedostaje njegov sadržaj ili ima znakove otvaranja, korisnik (kupac) dužan je pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe (DPD, GLS) (vidi točku 15.). Mogućnost povrata ne vrijedi za softver, audio i video medije ili ako je korisnik (kupac) otvorio sigurnosni pečat.
Za vraćene proizvode, Trgovac će korisniku (kupcu) vratiti uplaćeni iznos ili iskorišteni poklon bon u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 30 dana od primitka obavijesti o odustajanju, ali će svi iskorišteni promotivni kodovi i drugi popusti biti iskorišteni. ne vraćaju korisniku (kupcu). Povrat uplaćenog iznosa vrši Trgovac osobno odn transakcijski račun korisnika (kupca). Iskorišteni poklon bon Trgovac vraća u obliku dobropisa.
9. Jamstvo
Proizvodi imaju jamstvo ako je to navedeno na računu ili jamstvenom listu. Jamstvo vrijedi prema uputama i uvjetima navedenim na jamstvenom listu i uz predočenje računa. Jamstveni rok naveden je na jamstvenom listu ili na računu. Informacije o jamstvu također su navedene kada je proizvod predstavljen u internetskoj trgovini. Ako u internetskoj trgovini nema podataka o jamstvu, tada proizvod nema jamstvo.
Korisnik (kupac) jamstvo može ostvariti kod Trgovca ili izravno od proizvođača proizvoda ili njegovog ovlaštenog servisa. Kupac može ostvariti jamstvo uz jamstveni list i račun. Proizvođač ili svoj ovlašteni servis dužan je izvršiti jamstveni popravak u roku od 45 dana od dana primitka proizvoda na popravak, u protivnom zamijeniti proizvod drugim, istovrijednim proizvodom u besprijekornom stanju.
10. Dostava
Trgovac će naručene proizvode isporučiti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku. Ugovorni partner Trgovca za dostavu pošiljaka je DPD, povremeno GLS.
Trgovac zadržava pravo odabira druge dostavne službe ukoliko će mu to omogućiti učinkovitije izvršenje narudžbe. U slučaju preuzimanja proizvoda pouzećem, kupac plaća i poštanske troškove.
Cijena dostave: 4,90 EUR
Dostava je besplatna za kupovinu iznad 90,00 EUR.
11. Sigurnost
Trgovac koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i plaćanja. U te svrhe trgovac koristi 128-bitni SSL certifikat izdan od strane ovlaštene organizacije.
Sigurne autorizacije i transakcije kreditnim karticama obavlja Stripe. Autorizacije kreditnih kartica provode se u stvarnom vremenu uz trenutnu provjeru podataka iz banaka. Podaci o kartici nisu pohranjeni na poslužitelju trgovca.
Za sigurnost je odgovoran i sam korisnik, i to na način da osigurava sigurnost svog korisničkog imena i lozinke, kao i odgovarajuću programsku i antivirusnu zaštitu svog računala.
12. Briga o djeci
Trgovac u internetskoj trgovini ne prima narudžbe od osobe za koju zna ili sumnja da je dijete bez izričitog dopuštenja njegovih roditelja ili skrbnika. Trgovac u internetskoj trgovini ne nudi besplatan pristup proizvodima ili uslugama štetnim za djecu.
Bez izričitog dopuštenja roditelja ili skrbnika, trgovac neće prihvatiti nikakve osobne podatke koji se odnose na djecu, niti će podatke dobivene od djece ustupati trećim osobama, osim roditeljima ili skrbnicima.
Svaka komunikacija usmjerena na djecu bit će primjerena dobi i neće iskorištavati dječju pouzdanost, nedostatak iskustva ili osjećaj odanosti.
13. Vaša prava na temelju danih suglasnosti
Pojedinac može u svakom trenutku od voditelja obrade osobnih podataka zatražiti da trajno ili privremeno prestane koristiti njegove osobne podatke u prethodno navedene svrhe. Takav zahtjev možete poslati u bilo kojem trenutku na e-mail adresu info@kolorina.si i detaljno navesti koje privole želite opozvati.
Osim toga, on također ima sljedeća prava:
Proces ostvarivanja prava
Potpisivanjem privole korisnik je upoznat da sve gore navedene zahtjeve u vezi s ostvarivanjem prava u vezi s osobnim podacima može uputiti pisanim putem voditelju obrade na e-mail adresu info@kolorina.si
Također je obaviješten da u svrhu pouzdane identifikacije, u slučaju ostvarivanja prava u vezi s osobnim podacima, operater može zatražiti dodatne podatke od korisnika usluge kolorina.si, te može odbiti poduzimanje radnji samo ako dokazuje da me ne može pouzdano identificirati.
Također je obaviješten da voditelj obrade mora odgovoriti na zahtjev kojim ostvaruje svoja prava u vezi s gore navedenim osobnim podacima bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od mjesec dana od primitka zahtjeva.
14. Odgovornost
Trgovac čini sve kako bi podaci objavljeni u njegovoj internetskoj trgovini bili ažurni i točni, no značajke proizvoda, rokovi isporuke ili cijene mogu se promijeniti tako brzo da trgovac ne može ispraviti podatke objavljene u internetskoj trgovini na pravovremeno. U tom slučaju Trgovac će obavijestiti korisnika (kupca) o promjenama te mu omogućiti odustanak od narudžbe ili promjenu narudžbe (vidi točku 5.).
Iako se Trgovac trudi osigurati točne fotografije proizvoda za prodaju u internet trgovini, sve fotografije treba shvatiti kao simbolične. Fotografije ne jamče karakteristike proizvoda.
Od trenutka predaje pošiljke s naručenim proizvodima dostavnoj službi, trgovac ne odgovara za slučajeve kada dođe do fizičkog oštećenja, uništenja ili gubitka pošiljke, kao i ako nedostaje sadržaj pošiljke ili ako je pošiljka oštećena. pokazuje znakove otvaranja. U navedenim slučajevima korisnik (kupac) mora pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe (DPD, GLS). U slučaju oštećenja pošiljke, to čini tako da odbije i vrati pošiljku u stanju u kakvom ju je primio, bez dodavanja i uklanjanja bilo čega, te popunjava reklamacijski zapisnik. Trgovac će se zajedno s dostavnom službom pobrinuti da se reklamacija riješi u najkraćem mogućem roku.
15. Prigovori, sporovi i primjena prava
Trgovac se pridržava važećih propisa iz područja zaštite potrošača. Trgovac ima uspostavljen učinkovit sustav rješavanja reklamacija i ima imenovanu osobu s kojom se korisnik (kupac) u slučaju problema može obratiti telefonom ili e-mailom. U slučaju problema, korisnik (kupac) se može obratiti na tel. br.: 068 93 62 62. Korisnik (kupac) može podnijeti prigovor na e-mail adresu: info@kolorina.si. Žalbeni postupak je povjerljiv.
Trgovac će u roku od pet radnih dana potvrditi da je zaprimio prigovor i obavijestiti korisnika (kupca) koliko će ga dugo obrađivati te ga obavještavati o tijeku postupka. Trgovac će dati sve od sebe da eventualne sporove riješi mirnim putem. Ukoliko se sporazumno rješenje spora ne postigne, za rješavanje svih sporova između Trgovca i korisnika (kupca) isključivo je mjesno nadležan stvarno nadležni sud u Ljubljani. Trgovac i korisnik (kupac) kao sudionici elektroničkog poslovanja međusobno priznaju valjanost elektroničkih poruka pred sudom.
Za ove Opće uvjete poslovanja i za sve sporove između Trgovca i korisnika (kupca) primjenjuje se i primjenjuje slovensko materijalno i procesno pravo, pri čemu se ne primjenjuju pravila međunarodnog privatnog prava koja bi upućivala na primjenu nekog drugog prava. .
Na sve odnose te prava i obveze koji nisu uređeni ovim Općim uvjetima na odgovarajući se način primjenjuju odredbe Obveznog zakonika, Zakona o elektroničkom poslovanju na tržištu, Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača.
16. E-mail biltene i suglasnosti
U Kolorina.si slijedimo načela transparentnosti i pažljivog postupanja s osobnim podacima u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) i Zakonom o zaštiti osobnih podataka.
Sve informacije o upravljanju pojedinačnim privolama možete pronaći u nastavku.
Ispunjavanjem obrasca za prijavu na primanje Kolorina e-vijesti o aktualnostima, trendovima i novostima korisnik pristaje na davanje podataka koji se u skladu sa zakonom smatraju osobnim podacima. Također, ispunjavanjem obrasca za prijavu na događanje korisnik pristaje na primanje Kolorininih e-novosti te na gore navedeno prosljeđivanje podataka. U ovom slučaju to su: e-mail adresa i IP adresa uređaja s kojeg se prijavljuje. Prilikom registracije korisnik ima mogućnost pristati na korištenje osobnih podataka u sljedeće svrhe:
[1] (OBAVEZNO) Suglasnost za primanje kolorina.si vijesti o aktualnostima, trendovima i ostalim zanimljivostima vrijedi do otkazivanja i uključuje:
17. Izmjene općih uvjeta poslovanja
U slučaju izmjene propisa koji uređuju poslovanje internet trgovine, zaštitu podataka i druga područja vezana za poslovanje internet trgovine Trgovca, te u slučaju promjene vlastite poslovne politike, Trgovac može izmijeniti i/ili dopuniti ovih Općih uvjeta poslovanja, o čemu će korisnici biti obaviješteni na prikladan način, pri čemu se posebno računa obavijest putem stranice kolorina.si.Svakim stupanjem na snagu izmjena i/ili dopuna Općih uvjeta poslovanja i primjenjuju se nakon isteka roka od osam dana od objave izmjena i/ili dopuna. Ukoliko su izmjene i/ili dopune Općih uvjeta nužne zbog usklađivanja s propisima, te izmjene i/ili dopune mogu iznimno stupiti na snagu i primjenjivati se u kraćem roku.
Korisnik koji se ne slaže s izmjenama i/ili dopunama ovih Općih uvjeta poslovanja mora odustati od registracije u roku od osam dana od dana objave obavijesti o promjeni i/ili dopuni Općih uvjeta poslovanja, u suprotnom , nakon isteka ovog roka, smatrat će se, a dokazi o suprotnom nisu dopušteni, da korisnik prihvaća izmjene i/ili dopune Općih uvjeta. Otkaz registracije vrši se tako da korisnik pisanom izjavom obavijesti Trgovca o otkazu.
Opće uvjete poslovanja prihvatio je direktor Kolor doma doo, Ljubljana, dana 01.10.2020.
Želimo vam puno ugodnih i pristupačnih kupnji u našoj internet trgovini!
KOLOR DOM doo
Kašeljska cesta 146
Ljubljana, 1260. – LJUBLJANA-POLJE
PDV ID : SI22670050
Matični broj : 1545604000
TRR : SI56 0205 4026 1296 992